Po investigatívnom počine Moniky Tódovej, totálne odfláknutom a trápnom pokuse pána Pavlíka a nie až tak trápnom pokuse Trnka+Kodoň som si povedal, že vypustím nejaký ten vesmírny prd aj ja.

Na začiatok by som rád pána Sulíka, členov a sympatizantov SaS upozornil, že tento počin nevychádza zo Súmračnej, nie je platený z tajných fondov SDKÚ-DS. Dokonca ste v posledných dvoch voľbách dostali odo mňa hlas/krúžky. A ako povedal váš šéf:

“(…)kludne mi vsetci pripominajte, co som kedy povedal, aspon si budem davat pozor na reci.” 29.02.2008

15 Najarogantnejších výrokov Richarda Sulíka z diskusií sme.sk

  • 15. irónia
  • Vidim, ze; tento jemny druh ironie je nad tvoje sily.
  • 14. nepŕskaj
  • Timmy_A, ved neprskaj tolko; a chvilocku uvazuj
  • 13. netrep
  • Lupulescu, keby si len netrepal
  • 12. múdra kniha
  • to mate odkial,; (…)? z velkej mudrej knihy o politike?
  • 11. sopliak
  • ty mas kolko rokov? desat?
  • 10. blbec
  • dalsi vsadebol vsetkovidel vsetkovie; (…) nepripadas si ani trochu blbo?
  • 9. bedňa
  • pockaj, ty budes potom ina bedna
  • 6. zvratky
  • len ked sa ten zaludok dvihne prilis, dobre sa predklon, aby si si neovracal papuce
  • 5. debilina
  • len klidek,;budem reagovat aj na vas. Nemam najmensi problem reagovat aj na najvacsie debiliny.
  • 4. debil
  • mal som chut napisat tomu nestastnikovi, ze je debil a mal som chut to spravit presne tak ako som to spravil. nuz tak som to spravil. ked som to po sebe cital mal som z toho dobry pocit.
  • 1.5.2008
  • 3. keď budem veľký
  • (…) tvoj argument vypada sice ako argument, ale v skutocnosti je to len taky akozechcelbysombytargumentokedvyras tiemabudemvelk
  • 2. marketingový mág
  • Takze dakujem za cennu a skutocne originalnu radu, dokonca by som povedal ze radu hodnu marketingoveho maga, ale ja ostanem radsej pri nasej primitivnej sutazi a vy si asi budete musiet … no to sa asi nepatri sem pisat
  • 1. škaredá trúba
  • Katarina je vzdelana, uspesna, inteligentna A mimoriadne pekna. A ty budes zrejme nevzdelana, neuspesna, truba a skareda k tomu

A na záver 5 sebakritických výrokov

  • (…) naivita je jedna z mojich silnych stranok (…)
  • (…)moje navrhy (sú) socialnym inzinierstvom.
  • dojem ta neklame,; do politiky sa tlacim
  • Vies, pokial som ja radil; ministrom (…) tak to s touto krajinou islo k lepsiemu.
  • obcas mi ludia hovoria, ze som arogantny, to je pravda.