Troška som sa nudil a vytvoril, presnejšie nakódoval, som jednu peknú tému pre nanoCMS.

Bola to síce riadne zložitá úloha, najmä to zvalidovať tak, aby som nevidel žiadnu červenú (chyby).

Keďže moje grafické cítenie je dosť biedne, vybral som CSS vzhľad Exploitable od FreeCSSTemplates.org, ktorú som nakódoval pre NanoCMS a vznikla téma Exploitable-nanocms:

Téma je vydaná pod Creative Commons 2.5 Atribution, takže môžete ju voľne šíriť, upravovať, využívať na komerčné účely pokiaľ zachováte informácie o autoroch FreeCssTemplates.org a Lubos/uzivatel.wordpress.com

In English – Exploitable-nanocms

Exploitable is CSS theme designed and created by FreeCSSTemplates.org, this theme was ported for nanoCMS by Lubos/uzivatel.wordpress.com as Exploitable-nanocms template.

Template is licensed under CreativeCommons 2.5 US

Download

(25 KB)

Demo