Ako natlačiť Adsense reklamu do témy tak, aby sa zobrazila iba v článku bez použitia pluginu? Alebo o tom ako sa dá použít funkcia is_single() vo WordPress-e.

Hľadal som možnosť ako natlačiť Adsense reklamu do článku priamým zásahom v téme bez použitia nejakého pluginu. Samozrejme ak som len tak hodil Adsense kód na vhodné miesto do index.php tak sa reklama zobrazovala aj vo výpise článkov. No a to by znamenalo zobrazenie 10 reklamných blokov v kategórii, pretože v téme mám len index.php a nie single.php a vymyslieť vlastnú single.php je nad moje sily.

Po pomerne dlhom hľadaní vhodnej funkcie a vyskúšaní možnosti natlačiť reklamu priamo za more tag, ktoré nefungovali som objavil funkciu is_single() , ktorá umožní zobraziť ľubovoľný kód len ak sa zobrazí samostatná single stránka. Samozrejme tých možností je viacero na obmedzenie len v rámci kategórií, konrétnych príspevkov atď. Po hľadní konkrétneho použita (keďže php ani tomu okolo veľmi nerozumiem) som konečne našiel, čo som chcel:

<?php
if(is_single()){
?>
<script type="text/javascript"><!--
google_ad_client = "pub-5585456782080562";
/* inline */
google_ad_slot = "2397805976";
google_ad_width = 468;
google_ad_height = 60;
//-->
</script>
<script type="text/javascript"
src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js">
</script>
<?php } ?>

Pre prehľadnosť som zvýraznil funkciu is_single() červenou a samotný Adsense kód oranžovou. Samozrejme celá funkcia sa dá veľmi pekne využiť pre vloženie ľubovoľného html kód, ktorý chcete zobraziť len na jednej stránke.

Je dosť možné, že ten kód nie je napísaný správne, ale keď funguje…

Odporúčam:

Podmieňovacie tagy na WordPress Codex tags